VÄLKOMNA PÅ VÅRT

bröllop

LÖRDAGEN DEN
5 SEPTEMBER 2026
KL 14

Axel & Cecilia

Storstugan
Östra Strandgången 57
Falsterbo

OSA i formuläret senast 1 augusti. Kom ihåg att anmäla alla personer i familjen. Ett formulär per person.

till formuläret

Mer info

Hemsidan kommer att uppdateras löpande, om det är något extra viktigt kommer vi även att mejla eller smsa er som redan OSA:t.

Plats och klädsel

Både vigsel och fest kommer vara ute på heden i Falsterbo, med ett tält för middag och dans. Vi hoppas på fint väder, men det är Sverige i september: en mysig kofta och en regnjacka kan komma väl till pass.

Det är mark, inte golv, så klackskor modell vassare kan vara svårt att klara tipsrundan i.

Det kommer att finnas både vattentoalett och bajamajor.

Klädkod

Sommarfint – fri tolkning men här är två inspobilder för olika typer av väder:

Modell soligare

Modell regnigare

Barn

Ammande barn är hjärtligt välkomna, till större barn får ni fixa barnvakt, annars blir middagen lite väl kaotisk. Får ni inte det att fungera, hör av er!

Liv

Transport

Vägbeskrivning från bussen till storstugan

Boende

Vill man bo i Falsterbo är vårt förslag att hyra stuga på campingen några hundra meter bort. Annars finns det också hotell i Falsterbo, eller goda kommunikationer till Malmö.

Ungefärligt schema

14:00 välkomna
14:30 vigsel
14:45 bubbel och snacks
15:00 tipsrunda och lekar
17:00 middag
20:00 bort med bord och stolar
20:30 dansbanan öppnar
00:00 musiken stängs

Tal och spex

Ni får jättegärna hålla tal eller spexa, toastmasters är Axels bröder Oscar, Ivar, och Tage. Ni når dem lättast här: toastmasters@harby-apitzs.ch.

Bröllopsgåvor

Vårt hem svämmar över av grejer, men vi skulle bli väldigt glada för bidrag till vår bröllopsresa. Vi åker till Portugal några dagar efter vigseln!

Mer information om hur det går till kommer.

Kontakt

Har ni några andra frågor så kan ni maila någon av oss: